1
Türk Telekom 5555 İnternet Hilesi

Çözüldü 6 Cevaplar 3495 Gösterim İnternet & Teknoloji

türk telekom kullanan bazı arkadaşlarım telefonlarına internet hilesi yapıyor. Telefondan 5555'e sms atarak yapıyorlarmış. Nasıl oluyor bilgisi olan var mı?

10Yorumlar
tarafından yorumlandı

Yasal değil, kanuni işlem başlatılabilir.

tarafından yorumlandı

Yasal olmasaydı böyle birşeyi açık bırakmazlardı. Ben 6gb alıp bıraktım. Haftaya yine açık olursa bi 6gb daha alırım yeter fazla abartmaya gerek yok. Türk Telekom sağolsun internetim bitmişti :D Bu site de hızır gibi yetişti valla

tarafından yorumlandı

74 gb yaptım ücretli değildir inşallah faturalıyım

tarafından yorumlandı

Ne gereği vardı açgözlülüğün

(12.3k puan) tarafından yorumlandı

Sen çok açgözlü çıktı be kardeşim :D

tarafından yorumlandı

Bunu müşteri hizmetleri ni arayıp soran var mı veya yapıp ta üzerinden 1 hafta Geçen arkadaşımız varmı varsa sonuç ne ??

tarafından yorumlandı

sansimiza tukuruyum
gec gordum

tarafından yorumlandı

Kanuni işlem başlatmaları için hacklenme işlemi olması lazım fakat bu açık olduğu için şirket sorunu o yüzden kanuni bir işlem başlatma gibi durum olamaz.

tarafından yorumlandı

74 gb ne orospu çocuğu bize kod kalmadı aq

tarafından yorumlandı

Nasil yapiyoruz peki


6 Cevaplar

1
En İyi Cevap

Türk Telekom operatörü kullanıcıları, ARIZA yazıp yanına 7 haneli sayı ekleyip 5555'e gönderince arada sırada numaralar doğru oluyor ve her doğru oluşunda 2GB internet kazanıyorsun haftalık. Örneğin; "ARIZA 1578964" yaz 5555'e gönder tırnak işaretleri olmadan.

tarafından cevaplandı
tarafından seçilmiş
3Yorumlar
tarafından yorumlandı

Bak mk paylaştın burda artık olmuyor onu da mahfettiniz Adam akıllı bişi bulduk. Hemen ifşa edin mk artık olmuyor

tarafından yorumlandı

Merhaba ben de öğrenince 36gb falan yapmıştım ve şimdi bugün bitiyor bi haftası. 14gb falan kaldı işte, herneyse ben deneme devam ettim ama artık 7 hane sayı yazınca hatalı kod diyo; bende denerken artık 8 hane rakam yazınca yanlış şifre dediğini farkettim. Yani eskisi gibi sadece artık 8 hane rakam yazmak gerekiyo. Ne yazıkki artık tutturamıyorum, olmuyor. Sanırım bunu engellemişler. Denemeye devam edicem belki tuttururum diye, bakalım.
Not: ben hızlı öğrenirim, geçen sefer rastgele sayıları çok iyi yazıyordum böyle 2 - 3 tane ardarda tutturuyordum, fakat şimdi olmuyo. :((

tarafından yorumlandı

Oldumu peki hiç 8 haneli

0

Evet, arkadaşın dediği gibi 5555'e ARIZA yazıp yanına 7 haneli sayı yazınca 2gb ücretsiz haftalık internet veriyor.

(12.3k puan) tarafından cevaplandı
2Yorumlar
tarafından yorumlandı

Bu bir kampanya mi, başkalarının hakkini yemek istemiyorum. Arızası filan olan kişilerin.

(12.3k puan) tarafından yorumlandı

Kampanya mı yoksa yasadışı birşey mi bilmiyorum maalesef :/

1

Türk Telekom 5555 internet hilesi için "ARIZA 1532486" gibi 7 tane numara yazıp 5555'e SMS atmanız yeterli. Daha sonra beleş internetin tadını çıkarın.

tarafından cevaplandı
6Yorumlar
tarafından yorumlandı

sağolun kardeslerim adamsınız

tarafından yorumlandı

Acaba şimdilik bi durum mu bu zamanı süresi falan var mı daha sonrada yapılır mı

tarafından yorumlandı

12den sonra yapan varmı olmuyor galiba

tarafından yorumlandı

kaç sms attim hep böyle

tarafından yorumlandı

1

Türk Telekom internet hilesi yapanlar sıkıntı yaşamıyor arkadaşlar. Para kesme veya borç kalma olayı yok. Ekran görüntüsü atanlar felan hep yalan. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım böyle bir şey yokmuş.

tarafından cevaplandı
6Yorumlar
tarafından yorumlandı

Herlade kardeşim 24 GB yaptım ama 30 dk boyunca arkdaş faturana girecek dedi ecel terleri döktüm :)))

tarafından yorumlandı

Sakin ol sakin ol güle güle kullan :))

tarafından yorumlandı

Tekrar acılır mı acaba

tarafından yorumlandı

Açılır mı veya 7 tane yerine 10 17 tane girsek :)))

tarafından yorumlandı

Dene haber verirsin bizede :))

0

SORUN GİDERİLDİ HERKESE FEÇMİŞ OLA BU ARADA BEN 40 GB YAPTM

tarafından cevaplandı
2Yorumlar
tarafından yorumlandı

Ben yapıyorum olmuyor emin misiniz

tarafından yorumlandı

Para kesmiyor değil mi

0

Ulan bi açık bulduk hemen ifşa edin zaten itler

tarafından cevaplandı
3Yorumlar
tarafından yorumlandı

Para kesilecek olsaydı lnca insan görürdü ifşayı ağzını açıcana gözünü açsaydın

tarafından yorumlandı

5555e ARIZA YAZIP 8 Haneli ama sayılarla karışık yap gene veriyor

tarafından yorumlandı

oluyor mu 8 haneli yani

...